SkatanOchHolken

Det blev en ganska Glad Påsk

Publicerad 2010-04-06 23:11:47 i Diverse,

Hej å hå i stugan, jag har varit hemma och träffat alla mina kära Arvika-bor, det har varit trevligt, har varit ute och måste erkänna att jag är väldigt imponerad över The Roofs nya inredning och bowling-bana!



Tyvärr blev det inget påskligg det var lite ledsamt men jag tar nya tag till helgen och min kära psyk-sambo (alltså han reder ut mitt psyke, han är inte sjuk i huvudet) har piggat upp min dag med att det ju finns en helt ny generation på köttmarknaden i Arvika i sommar. NICE säger jag eftersom jag tycker att jag mer eller mindre har avverkat de jag vill som är plus minus nåra år från mig. Jag ska ju bo två och en halv månad i Arvika i sommar så ni som är födda mellan 1982 och 1992, köp årskort på atletklubben (jag gillar inte bilringar, men gå bara dit tre gånger i veckan, jag gillar heller inte chimpanser) så ses vi på bryggan, eller vem fan vet, vi kanske ses på Hedéns parkering!

//Cec - jag kommer inte träna, däremot kommer jag sola, färga håret, sminka mig, raka mig, duscha och borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela