SkatanOchHolken

Ett Litet wallinlägg på facebook.

Publicerad 2010-04-13 22:51:23 i Diverse,

Jag säger som i innlägget nedanför: Hej Zannah! Jag vill med detta inlägg inbjuda till en överenskommelse som gynnar både dig och mig, dig möjligtvis långsiktigt och mig kortsiktigt. Jag ska ju som du kanske hört bo i Arvika i sommar och där bor ju som bekant Du! Det är inte så många i vår ålder som bor där längre då alla utvandrat till Oslo. De få som bor där som jag umgås med har antingen småbarn eller är gravida, så om inte du är gravid eller har småbarn så är detta en inbjudan till umgänge i sommar. Det gynnar dig för att du långsiktigt kanske kan få mina småbarnsföräldrakompisar och har nån att skuva barnvagn tillsammans med när de får sitt tredje och du ditt första och de gynnar mig kortsiktigt då jag har någon att dricka öl med i sommar som om jag har tur kanske även bjuder på middag. Ha en fortsatt trevlig kväll! //Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela