SkatanOchHolken

Fantastisk dag

Publicerad 2010-04-30 00:22:48 i Diverse,

Jag har haft en så fantastisk dag idag, men jag tror att jag skriver mer om den imorgon..
Lite snabbresumé iaf: Varit ute och ätit både pizza och sushi med Sofie, supertrevligt! Köpt nya skor =)) Trikk(s)chauffören väntade med att åka tills jag satt mig och gjorde sedan likadant med ett pensionärspar, gullig! Snygga killen som jag spanat på i flera månader på jobbet bor skitnära mig upptäckte jag när jag var påväg hem idag, nice, fast misstänker att han har flickvän - onice! Kom hem till chokladdoppade jordgubbar och fem minuter senare knackade det på dörren och vi fick besök och jag bjöd på vin, gött för jag var skitsugen på rödvin och då fick jag då en anledning att dricka det! Wiihoo - Mitt i vueqa som Kosstas skulle sagt! God natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela