SkatanOchHolken

Dumt dumt dumt

Publicerad 2010-08-05 13:12:46 i Diverse,

Jag och Jen drog på en tisdagsfylla i, ja vad tror ni, tisdags, det är alltid nice och jag förstår inte hur jag har kunnat bo i Oslo så länge utan att tidigare ha hamnat på Fugazi, kasst av mig tycker jag med tanke på hur många snygga killar som var där, Jennie och Joanna hade verkligen rätt: Inget annat uteställe har så många snygga killar på samma gång!

Jag har två superstora svinäckliga skavsår också, kan inte ha normala skor och i vanlig ordning när jag har börjat träna har jag då alltså blivit handikappad så att jag inte kan fortsätta, va fan är det här för skit? Ska jag behöva vara fet resten av livet? NooooooOOOOooooOOOOOooooOOooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela