SkatanOchHolken

Fängelseparken - bra utsikt trots allt

Publicerad 2010-08-08 20:53:51 i Diverse,

Inatt var jag och Victoria ute, inget blev som vi hade tänkt oss men vi fick till slut en falafel och gick hem, på väg hem så kom det fram en kille och frågade om han kunde få sjunga en sång för oss.. för att inte verka fräck, trots att jag helst ville trycka in hela falafeln i käften på en halv sekund, så sa jag ja. Han sjöng jättebra, alltså, JÄTTEBRA! Sen ville han nog att det skulle ha charmat så mycket så att han skulle få ligga men det fick han inte, det var dumt för han var egentligen jättesnygg.. Fan att man ska vara så jävla tjock.

Idag har jag ätit gammal falafel följt av thaimat uppföljt av ny falafel och avslutat med en McFlurry med båd Daim och kolasås, nästan ingen glass, åt inte så mycket av den för det stod en pundartjej en halvmeter bort från mig och harklade sig och spottade ut snorklysor hela tiden och jag var ju lite halvhängig efter Jägern igår..

Ja förresten! Jag vaknade imorse, IGEN, av att Jen's granne lyssnade på den där Rihanna kärlekslåten på repeat på högsta volym, om inte den grannen snart blir utkastad så blir aldrig någon utkastad.

Avslutade dagen i fängelseparken, astrevligt och många spännande djur och människor att titta på. Killar som kastar frisbee.. kanske mitt nya intresse..?

Kommentarer

Postat av: ->foxy<-

Publicerad 2010-08-08 21:51:35

Lenge leve "bra dag derpå", sol, mat og litt mer mat, rulling rundt i park og flott utsikt ;)

Takk for denne helgen søtnos! <3 U

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela