SkatanOchHolken

I natt födde jag ett litet barn.

Publicerad 2010-08-11 12:50:55 i Diverse,

I natt drömde jag om att jag födde ett litet barn. Igår läste jag en artikel om en tjej som fött barn utan att överhuvudtaget veta att hon varit gravid. Det har jag hört om tidigare med det är alltid folk som varit ganska tjocka som man hört om och man har aldrig fått förklarat hur de kan ha haft mens under tiden. Men den här tjejen var smal, hade inte putmage alls, fram till den dagen då hon födde. Hennes livmoder var felvänd och därför kan barnet ligga väldigt långt bak i ryggen och p-piller åt hon så hon räknade med att inte kunna bli gravid och av att äta p-piller får man ju en oäkta menstraution varje månad.

Hur som helst så drömde jag att jag var tvungen att åka till sjukhuset för att jag hade så ont och jag hade ingen som helst aning om att jag var gravid men plötsligt så låg det en blond liten bebis där, Gabby blev väldigt glad men jag var lite skeptiskt en kort stund. Ninna hette bebisen, jag frågade om hon ville heta det och då svarade hon ja och hon svarade nej på alla mina andra förslag. Är glad att det inte var såhär i verkligheten för jag räknade lite på vem som skulle ha varit pappan om det hade varit i verkligheten och det hade ju varit en genetisk katastrof!

Kommentarer

Postat av: Mathilda K

Publicerad 2010-08-11 13:54:44

Scary shit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela