SkatanOchHolken

Inner-self..?

Publicerad 2010-08-08 21:03:23 i Diverse,

Jag har fått en fin kommentar från en person som kallar sig för Inner-self så apropå den kommer detta lilla blogginlägg till världen: Jag kan inte komma på vem du kan vara. Känner jag dig? Om du känner mig så borde du ju veta att jag inget hellre önskar än att någon ska missta mig för en rosa fjortis som precis blivit av med oskulden och fortfarande inte har supit sönder sin stackars rumpa som 10 år senare, precis som brösten, börjat hänga.

Jag har ju i mitt skriftspråk alltid varit väldigt mogen och precis men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det ibland nästan inte går att förstå. Jag har helt enkelt bott för långt från Värmland för länge, för långt bort från lärare som kan stötta mig i mitt språkbruk. Jag ber på förhand så hemskt mycket om ursäkt för hur fruktansvärt sorglig min skrift och mitt tal kommer att vara efter tre år i England. Undskyld assssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela