SkatanOchHolken

Köp inte grisen i säcken - träffa pojkvän/flickvän på vintern!

Publicerad 2010-08-25 01:15:11 i Diverse,

Ett tips till alla utseendefixerade singlar där ute, träffa inte någon på sommaren (dels såklart för att man inte har någon lust att vara ihop med någon under den bästa fylleperioden på året där man åtminstone TROR att man ska få ligga varje dag) det är nämligen så att på sommaren kommer folk ut lite mer ur sina råttbon än på vintern. Ökad aktivitet = ökad förbränning, folk kan vara smalare på sommaren än på vintern, en del kanske till och med har gjort en klassisk "Beach-vilket-år-det-nu-må-vara" och tränat sig i toppform inför sommaren.

En annan faktor att lägga till i beräkningen är ju också att folk är brunare på sommaren och hur gayigt det än är med killar som solar solarium så TACK GUD att en del gör det, annars skulle jag aldrig, jag upprepar, ALDRIG klara av att ligga med någon på vintern. Jaja, JAG VET, jag är alltid blek själv, det tar ju åtminstone 3 veckor av dygnet runt-pressande utomlands för att jag ska bli brun men jag försöker åtminstonde hålla mig såpass färgad så att jag inte blir grön som en del kan bli, BLÄ! Brunfärg gör mycket.

Min slutsats är alltså att om man träffar någon som på sommaren verkar som världens kap, du kanske tror att du fått med dig Johnny Depp eller Carolina Gynning hem men plötsligt så blev det vinter och så sitter du där med någon som är skrämmande lik din farsa/morsa, i dagsskick, inte ens i deras glansdagar. Jag säger bara FiFan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela