SkatanOchHolken

Nyvaken och nyförbannad

Publicerad 2010-08-03 11:15:31 i Diverse,

Jag är nyvaken och nyförbannad, för det första så vaknade jag av att någon jag inte känner ringde mig och sen kollade jag på klockan och upptäckte att jag sovit tio timmar något jag inte alls hade planerat. Sen upptäckte jag att jag har fått inflammation i foten i år igen så att jag inte kommer kunna jogga idag. Sen kom jag ihåg vad jag hade drömt och blev ännu mer trött på mig själv, vad är det för jävla skit att hålla på och drömma om killar. På tal om drömmar så drömde jag att jag hade sex med Justin Bieber häromnatten...
Jag åt dessutom broccoli, ärtor, sparris, blomkål och vitlök igår, ni kan ju tänka er själva..

Ha en trevlig dag, det ska jag ha, om ett litet tag när jag blivit ren, känner mig aslortig.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-03 12:59:41

Hah! Som jag alltid misstänkt! En riktig Cougar även i ung ålder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela