SkatanOchHolken

Rycker mig själv i kragen och ser vad sthlms-dagen har att erbjuda!

Publicerad 2010-08-28 11:45:20 i Diverse,

Jag visste att jag skulle ha tagit med mig en skjorta till sthlm, jag använder aldrig skjorta så jag tog inte med mig någon men jag är så sjuuukt sugen på att ha skjorta på mig ikväll så jag tror att jag måste gå och köpa en för mina surt förvärvade sista små kronor! Åsa säger att jag måste ha BH under toppen som jag ska ha under skjortan (som jag inte köpt än), undrar om det är för att hon tycker att jag har för stor mage och alltså behöver större bröst för att dölja magen..? Hmm..?
Igår var väldigt trevligt, jag fick lite quality-time med både, big-sis, Susanne och Åsa det enda tråkiga inslaget var att jag hade så fruktansvärt obehagliga byxor på mig så jag var tvungen att köpa ett par nya, omgående och byta till dem, men å andra sidan så fick jag ju därmed ett par nya byxor och det är ju kul för mig!
Snart ska jag gå och duscha och äta frukost och ikläda mig anständigare outfit och sen ta en tur till systemet och förhoppningsvis komma till Beyond Retro eller någon liknande butik. Fast jag borde väl kanske inte shoppa.. Mer?
Vill bara berätta en sista liten sak: JAG HAR LÄGENHET I ENGLAND!
MOooooooah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela