SkatanOchHolken

Calle har kommit på vad mitt kall i livet är och dagens:

Publicerad 2010-02-03 00:03:37 i Dagens,

Jag ska teckna serier, i stil med Nemi och eftersom jag numera är så dålig på språk så kommer det bli en blandning av svenska och norska i serien och därmed har jag lagt grunden till ett nytt nordiskt språk, det kommer förena de nordiska länderna i en enda stor härlig språkorgie.

Dagens idag är dagens flyt:
Dagens flyt är att det öppnar en ny butik på centret där jag jobbar, där har jag sett en snygg kille.. ÄNTLIGEN säger jag då, det behövdes verkligen lite nytt kött där alltså och han ser svensk ut vilket alltid är ett bra tecken. Nice! Då ska jag börja med mer urringat och högklackat på jobbet från och med imorgon. Häppårrä!

//Cecil med urringning/utringning - för att vara tvåspråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela