SkatanOchHolken

Dagens: bästa vän

Publicerad 2010-02-25 23:42:58 i Dagens,

Idag har jag fått ett paket på posten, det är ju inte ofta man får. Jag öppnade posten i tron att där skulle ligga en massa reklam eller räkningar men där var ingetdera, bara en tidning och ett paket, till MIG! =)) Jag bloggade aldrig igår för att jag hade en helt förjävlig kväll och har idag även haft en helt förjävlig dag men Malin, min tidigare partner in blogg har förgyllt min dag med världens finaste paket och världens sötaste lapp och framförallt världens mest omtänksamma personlighet. Tack Malin, jag älskar dig. Tack alla mina kära vänner för att ni är just det, mina vänner.



Sånna här var det i paketet, en av mina favoriter, Malin vet hon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela