SkatanOchHolken

Dagens: Besvikelse.

Publicerad 2010-02-15 21:41:25 i Dagens,

Jag måste tyvärr meddela att jag inte fick nån halloweendejt (som jag råkade kalla det igår när jag var hos grannarna). Ingen nappade på min kontaktannons, men hallå, ETT svar kan man väl få iaf? Kan det vara för att jag inte la upp någon bild..? Eller kan det vara för att jag ibland skriver lite för sjukt..? Eller kan det vara för att jag inte gillar att slå mina pojkvänner och helt enkelt inte är psykoflickvänsmaterial? Eller kan det kanske vara att jag är lite, bara LITE kräsen? Vem vet vem vet! Jaja, skitsamma, jag hade trevligt ändå, var hemma och rotade i skåpen hos Sofie och co och fick se Idas ragg från första parkett och fick även dricka en Stor öl och prata snusk med naboene högt så att alla på Broker vet precis vem som gillar vad. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela