SkatanOchHolken

Dyngförkyld

Publicerad 2010-02-26 20:32:14 i Diverse,

Blä jag är helt täppt i näsan och så måste jag gå hem snart, är på besök hos Afaf men har en liten sekund att blogga eftersom hon lägger sin bebis, visserligen ingen bebis längre, han är tre år men det låter ju sötare så. Husomhelst så tappade jag tråden där, det jag skulle säga är att jag snart måste gå hem eftersom jag ska jobba imorgon och ute är det kallt och det är ju lite jobbigt, då kan man bli mer förkyld.

Så har jag satt mig i en sån där dum killsits igen, damn jag är dum, bara för att man är ensam ibland så hamnar man i såna där puckade lurigheter som man egentligen inte har nåt för och inte är intresserad av. Well well thats life och jag antar att det som händer händer men det är fanimig orättvist i så fall.

//C - with license to watch Disney Channel (ja, det är det jag göra medans jag bloggar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela