SkatanOchHolken

Hockey och senap!

Publicerad 2010-02-22 15:08:38 i Diverse,

Idag är jag ledig och det är ju schysst för jag har då haft möjlighet att sitta i morgonrock och äta senap och titta på my super sweet 16 marathon hela dagen. Men kors i taket så började jag dagen med att gå upp klockan 06.00 göra frukost och titta på hockeyn, SVERIGE VANN! Woho! Sen gick jag iofs och la mig och sov till 12, men det var jag värd efter den hårda hockeyn!

Jag har så ont i pannan, en sån där underjordisk jävla finne, hela min panna ser ut som en vulkan som håller på att få utbrott, uh va jobbigt! :P

Nu ska jag nog gå och köpa brunutansol och hårfärg, nice!

Kommentarer

Postat av: underbara gabby=)

Publicerad 2010-02-22 22:07:25



asså va hände? du kollar på hockey, shiit=)

Meja funderar mycket på TANT Cecilia å vill väldigt gärna träffa henne snart. ;)



i love you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela