SkatanOchHolken

Jahapp, då var det Alla hjärtansdag iår igen och jag har varit i London och sett mannen i mitt liv

Publicerad 2010-02-14 15:33:20 i Diverse,

Jag sitter här i soffan och är nyss hemkommen från England, jag har då varit på intervju för skolan som jag vill gå. Har fått smått panik med tanke på att flytta ifrån tryggheten här men jag vet ju att jag inte kommer kunna se mig själv i ögonen om fem år om jag inte gjort något med mitt liv.

Ja, nu är det ju den här dagen som det var samma datum förra året i år igen. Jag har fortfarande ingen kille men jag såg mannen i mitt liv på tunnelbanan i London. Han var inte helt perfekt och det gjorde honom perfekt och jag fick ont av att se honom och det gör ont när jag tänker på det nu. Satan att farsan var med just då!

För att lätta upp dagen lite lyssnar jag på skräpmusik och tittar på tattare i husvagn och gapskrattar,
här får ni ett litet smakprov av skräpmusiken så kan ni också skratta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela