SkatanOchHolken

Kontaktannons - 14 februari

Publicerad 2010-02-14 16:22:52 i Dagens,

Dagen till ära så lägger jag ut en kontaktannons:

Jag:
Tjej, 22 år, normal kroppsbyggnad, brunhårig (iaf ett tag till), melerade ögon, kan laga några maträtter, städar ibland och ser gärna att du gör detsamma. Gillar att hänga på efterfester till 12-13 på förmiddagen så du bör inte vara speciellt svartsjuk av dig för då blir det mest synd om dig. Tycker även mycket om att äta godis så det är en fördel att du även gör det, annars är risken ganska överhängande att jag äter upp allt och blir fet. Har även några äss i skjortärmen, men det kan ta ett tag innan du får veta vilka de är.

Du:
Kille, 21-28 år, absolut inte fet nånstans och heller inte för stora muskler då jag tycker att det skulle kännas konstigt att dejta en chimpans. Du har helst mörkt hår, men har upptäckt sista åren att blondt också går bra. Du har gärna bruna eller gröna ögon.. men har även där upptäckt att andra färger fungerar, det är helt enkelt skitsamma hur du ser ut, så länge du är skitsnygg och åker skateboard eller snowboard, det är ett måste om du inte har andra speciella skills. Båda de två alltså. Du får gärna följa med på efterfesterna (inte varje gång men ibland) så det är ju bra för dig om tycker om att supa folk under bordet och vara last man standing. Du bör vara flyttbar eftersom jag kommer flytta runt en del de närmsta tio åren.

Ja, är detta du eller någon du känner? Hör av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela