SkatanOchHolken

Wahwahwiwah och Dagens: Näringsliv.

Publicerad 2010-02-10 22:53:46 i Dagens,

Imorgon åker jag och papi till England, nice nice nice, börjar bli ganska nervös men det är ok, jag har allt under kontroll och hade inte kunnat förbereda mig bättre, tror iaf inte det. Håller på å packar.

Har varit på födelsedagskalas i det Bergmanska/Johanssonska hemmet, det var förstnämnda som hade bursdag. Kul för honom! Han fick bl.a en orkideé som dog på vägen, det var kallt och rema 1000 hade inget att packa in den i, fick ta en dagens näringsliv gratis men det hjälpte inte eftersom jag inte fick nån tejp. Dagens näring har bestått av mestadels kakor btw, fick sockerchock på kalaset eftersom jag tryckte i mig en hel del godis på vägen dit och åt kolasås med sked, kladdkaka och glass, till det drack jag coca cola. sådär ja. Då vet ni va jag har gjort. Inte så kul, men om jag hade kommit ihåg nån av alla roliga kommentarer hemifrån B/J så hade det här inlägget varit riktigt roligt, det vill jag att ni ska veta!



Här har vi me and birthday boy på halloween för några år sedan, JA vi ÄR utklädda. Nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela