SkatanOchHolken

Ansökan skickad, skor och väska köpta.

Publicerad 2010-01-15 18:34:19 i Diverse,

Nu, för ungefär två minuter sen, skickade jag in ansökan till skolorna i England. Det känns hur bra som helst, jag är verkligen spänd över hur det ska gå! Jag kommer sitta och hålla tummar och tår i flera månader framöver.

Jag har köpt ett par skor och en väska, tänk att man kan bli så glad över det, rea var det också och skorna har jag varit sugen på länge men inte köpt för att jag helt enkelt aldrig sett dem i min storlek förut.. skumt att de fanns nu men jättebra för mig för det kostade bara 200 spänn, bara att invänta sommaren, jaojao!
Sofie har fräckt nog fått ur sig: jag tycker inte att du är så bohemisk längre. Jag vet att det är sant, men jag blir lite ledsen så nu har jag köpt mig en liten halvhippie väska idag, så ska vi se vad vi kan rota fram ur garderoben att ha till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela