SkatanOchHolken

Då var det bokat, jag, farsan och en extra resväska.

Publicerad 2010-01-27 00:25:18 i Diverse,

Då var det alltså bokat, torsdagen den 11 februari flyger jag, fadern och en extra resväska (han har bokat en extra resväska, helt otroligt! Det trodde jag inte om honom, har ju känt honom i många år nu och detta kom som en total överraskning.) till London för att på fredag förmiddag färdas med tåg till Norwich för min intervju på Norwich University College of the Arts. Fantastiskt.

Senast jag var i England var jag 16, det är rätt länge sen nu, hur lite jag än vill erkänna det så är det länge sen, ska bli kul att komma tillbaka, kanske de har ändrat sina matvanor lite, hoppas det. När jag var 14 och var på språkresa gick jag upp 7 kilo på tre veckor och det är inte något som jag inbillade mig, alla, då menar jag ALLA påpekade det när jag kom hem, detta skall icke upprepas.


Farsan, han som slår på stort och tar med extra resväska.

//Cec - som idag ätit fyra knäckebröd, en bounty, en milkyway, en krokanrull, en chokladbolle och en vårrulle. Niiice.

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2010-02-01 09:33:45

Är väskan för att man ska få hem alla saker man shoppat där eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela