SkatanOchHolken

Dagens dummaste/smartaste, beroende på hur man ser på det..

Publicerad 2010-01-12 00:47:56 i Dagens,

Idag fyller Sofie år, eller igår fyllde Sofie år kanske jag borde säga, med anledning av detta så har jag, Sofie och Joanna varit och hängt på Bjørungs medans Lisa "jobbat", ja jag vill kalla det "jobba", med tanke på hur lite folk det var där och hur mycket hon var med och spelade TP. Jag tappar ju alltid tråden så därför ska jag nu komma till poängen. Dagens dummaste: Vi sitter i godan ro utan andra bargäster och spelar, det går väldigt bra för TeamSofieÅLisa och jag tycker det verkar väldigt konstigt att de klarar fler frågor än Mig(och Joanna), när jag plötsligt ser en klar färgskillnad på frågekorten, deras frågor är ju gula, våra blå, de har barnfrågor och vi har vuxenfrågor! Sen när vi körde samma frågor så vann ju såklart rätt lag.




Jag googlade TP och fann denna fina bild, hade egentligen tänkt lägga upp en bild av Trivial Pursuit men tyckte att den här passade bättre med tanke på att jag är lite inne på toalettpapper för tillfället!

Dagens kommentar: Det är det som är det dumma med vänsterhänta, de kan använda högerarmen också. Apropå en, ja vi kan väl kalla honom bekant, som är vänsterhänt och är vild med högerarmen när han blir fasthållen i vänsterarmen.

G´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela