SkatanOchHolken

Dagens

Publicerad 2010-01-03 23:58:25 i Dagens,

Då blir det helt enkelt en liten kategori här som heter "Dagens". Det kan t.ex vara dagens lista, dagens sämsta, dagens snyggaste (om jag mot förmodan skulle se någon som var värd att nämna och samtidigt lyckas fota denna).

Idag blir dagens iaf Dagens lista om mig själv:



  • Jag gillar djur men inte så mycket så att jag vill utföra sexuella handlingar på dem, jag är ju ingen hillbilly.
  • Jag gillar att läsa kriminalromaner, så mycket så att jag funderar på om jag på sikt kommer att utvecklas till en halvalkoholiserad polisgubbe i 50-60års åldern.
  • Jag tycker om champinjoner, så mycket så att jag skulle bli glad om jag fick hårdstekta champinjoner i födelsedagspresent.
  • Jag är utan att veta varför väldigt imponerad av fåglar och varenda gång jag gör något kreativ så smyger de sig in nånstans de små luringarna
  • Min terapeut har sagt att jag inte alls är sjuk i huvudet (så då har vi det utrett i ett tidigt skede)
  • Blommor är bland det bästa jag vet och som liten skulle jag bli kändis... eller florist!
  • Jag blir utta, för som Joanna sa: "Kräsen blir utta." Och jag är ganska kräsen.
  • Jag hatar folk som inte sköljer ur disktrasan i först varmt och sen kallt vatten för att till sist vrida ur ordentligt.
  • Nu blev det äckligt på tv och jag måste byta kanal, jag kan inte se skräckfilmer, jag blir livrädd.
  • Jag tycker att SVT-play är tidernas bästa uppfinning, där samlas mina favoritprogram som t.ex "Debatt" och jag kan se på dem när jag vill.
  • Jag har läst ryska
  • Kan knappt titta på en skateboard utan att slå ihjäl mig men äger två och låter gärna som att jag kan lite mer än så och älskar allt och alla som har med skatande att göra
  • Tycker att sås är livet och skulle kunna leva på enbart sås.
Well well boys and girls, time to sleep, too bad sailor, too bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela