SkatanOchHolken

Dålig bloggtrafik under helgen.

Publicerad 2010-01-31 21:30:59 i Diverse,

Har varit strandsatt hos morsan ute i skogen mer eller mindre hela helgen, detta gjorde dock inget för jag har haft tid att tänka ut vad jag ska ha i portfolion och jag har idag ägnat nästan hela dagen åt att med hjälp av Maria ta bilder och välja bilder och beställa bilder, det ska bli sååå spännande, det är supernervöst men samtidigt schysst att ha nåt att tänka på, keeps my mind busy!

Har köpt en ny telefon, stör mig på telialoggan, den är låst, fast den funkar med norskt kort ändå.. men fin är den, ska inte säga helt säkert men jag tror att det är en sonyericsson w955 jag köpt, kan detta stämma tro?



Min lilla ängel. MIN.

//Cecil - the artist

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela