SkatanOchHolken

Inventering

Publicerad 2010-01-12 23:13:31 i Diverse,

Har precis kommit hem från inventering på mitt nygmla jobb. Jag har under alla mina butiksår alltid fruktat inventering eftersom det alltid är nåt som går åt helvete.

Inventeringen sket sig direkt, såklart, men det ordnade sig efter KUN 20 minuter, vheqen tur! Jag har nästan inte varit med om en inventering som gått så fort TROTS att det sket sig. Nu ska jag iaf inte vara med på någon mer det här halvåret, det vägrar jag.

Imorgon ska jag ha upplärning med en liten väninna vid namn Joanna, hoppas inte att hon blir alltför avskräckt redan första dagen för jag behöver verkligen någon som kan ställa upp lite extra ibland. Kul för mig iaf att få ha sällskap de första timmarna imorgon.

Halleluja och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela