SkatanOchHolken

Jag jag jag - och så mig själv förståss:

Publicerad 2010-01-03 23:23:41 i ,

Det här är då jag som jag ser ut för tillfället:



Jag har varit blond i många år men kände för ett tag sen att det var dags att prova på att vara lite mörkhårigare igen. Jag har inte varit så lös på länge så det var tydligen ett bra drag verkar det som.

Jag kommer antagligen fortsätta blogga i samma stil som förut, det gjorde jag ju tidigare på http://uhhbilligt.blogg.se tillsammans med min kära Malin, alltså om:
  • Idioter i allmänhet
  • Idiotiska killar
  • Idioter i synnerhet
  • Idioter man träffar på jobbet
  • Mig själv
  • Jag
  • Cecilia
  • Sickan, min hund (ok då, pappas)
  • Den jag bor med, alltså Andreas, min storebror, som många tror är min lillebror om det är för att jag ser gammal ut eller om det helt enkelt är för att han inte kan bete sig, det låter jag vara osagt.
  • Mitt fruktansvärt misslyckade kärleksliv (jag hoppas verkligen att otur i kärlek tur i pengar stämmer i det långa loppet)
  • Mina fantastiska uttalanden
  • Och mkt mkt mer.
So enjoy, I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela