SkatanOchHolken

Så mycket att göra, så lite tid, så mycket facebooktid, va fan?

Publicerad 2010-01-04 20:46:02 i Diverse,

Jag ska söka skolor inför hösten, jag känner att jag mer eller mindre gjort mitt på arbetsmarknaden utan fortsatt utbildning. Jag har varit deltid, chef och heltid, ja i den ordningen haha. Det måste hända nåt mer om jag ska se någon mening med att spendera så mycket tid på jobbet.



Sånt här ska jag jobba med! Tapeter och mönster!

Jag måste ha ett nytt jobb innan januari är slut också, annars kan jag ju inte bo kvar, det går runt dåligt utan jobb för tillfället. Så fullt upp med andra ord, men vad gör jag?
Jo, jag sitter på facebook och drölar runt med killar och super och har mig, så idiotiskt, vad spelar det för roll i det långa loppet som är mitt liv som eftersom jag är ensam i huvudet på mig själv precis som du är ensam i huvudet på dig! Då är ju jag det viktigaste i mitt liv och inte en massa örj som jag egentligen inte alls har tid med.

//Cecilia - Ålrensets drottning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela