SkatanOchHolken

Chillifingrar och tandkrämstunga och ta-mig-fan-flisfot!

Publicerad 2010-07-13 23:32:11 i Diverse,

Idag har jag bjudit min kära Malin på Thaimat, mitt eget recept, jättegott men jag lyckas som vanligt smaka på den färskka chillin, förstöra smaklökarna och inte inse att det är alldeles för starkt förrän någon annan ska smaka och dör bara av att titta på den. Jag körde ju såklart en gammal klassiker och stoppade fingret i ögat, yes!

Sen så fick jag vänta jättelänge utanför badrummet på att få spotta ut tandkrämen så det sved som fan på tungan eftersom jag tagit så jävla mycket och den var ganska stark.

Precis när jag skulle sätta mig för att skriva det här blogginlägget så trampade jag i sängen och fick en flis i foten, flis, i sängen! Va Fan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela