SkatanOchHolken

facebook + Israel = njäääe

Publicerad 2010-07-04 11:00:10 i Diverse,

Jag är som bekant i Israel, där får man inte facebooka tydligen, eller alla andra får men inte jag, de hade bestämt sig för att jag var tvungen att få en kod skickad till min mobil som jag skulle skriva in för att bekräfta att jag var jag och ingen konstigt Israel som ville hacka mitt fbkonto. Problemet var bara att mitt telefonnr var fel, 00 fattades före 46, då undrar jag varför fan dte gjorde det, jag kan väl mitt eget landsnr ordentligt!? Ja, det kan jag. Så jag fick inget sms. Ett argt mail till brorsan i Norge och ett 50 kronors samtal senare så hade han ordnat numret och när jag nu skulle försöka för 17:e gången så ille de inte skicka någor sms längre, nej nu räckte det med ett enkelt litet bildspel där jag fick säga vem som var vem i min vänlista. Jag vill bara gråta.. av lättnad, ilska, glädje, sorg..

Ha en fin dag och bränn er inte på röven som jag gjorde igår, det är inte snyggt med stringtrosor och brännmärken efter vanliga bikinitrosor alltså!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela