SkatanOchHolken

Hebreiska e nice!

Publicerad 2010-07-21 22:10:13 i Diverse,

För någon dag sedan upptäckte jag att all reklam på min facebook var på hebreiska. Jag tänkte att det väl hängde kvar från Israel och snart skulle försvinna men nej då, en gång hebreiska - alltid hebreiska.

Just nu tittar jag på ett naturprogram, leoparder har märkliga sexrutiner, de parar sig i en vecka i taget och äter nästan inte under den här perioden och sen så lämnar de varandra och ses inte på flera månader, ibland flera år. Hmm.. det kanske inte var så märkligt ändå.. jag tycker att jag känner igen det här beteendet..

Kommentarer

Postat av: fowy

Publicerad 2010-07-21 22:39:06

Synes definitivt at mennesker og dyr har noe til feller der ja... ser likhetstrekk selv! :) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela