SkatanOchHolken

Jag älskar dig mer än någonsin...

Publicerad 2010-07-29 18:35:52 i Diverse,

...Gabby! Jag har en ganska så sur dag idag och du är egentligen inte hemma men du åker hem ändå och det är jag så tacksam för, jag behöver få sitta och gråta lite i ditt knä och det blir så jäkla bra, kan vi se på film och äta godis även om jag inte orkar äta så mycket kanske.

Jag hade en jävla tur nu med tanke på att Gabby kommer hem, hade inte hon gjort det så hade jag gjort något pinsamt som jag säkert hade fått ångest för så tack ännu mer baby!

Förlåt för att jag är så tråkig, det är för att jag just för tillfället har litelite svårt att skratta åt min egen olycka, men snart blir det bättre och då kan jag vara rolig igen!

Vill även skänka ett tack till Jenny som gav mig en HEL LÅDA med mina favoritgodisar GRATIS! Puss älskar dig också!

Kommentarer

Postat av: inner-self

Publicerad 2010-08-07 21:19:35

hehe, kolla over how you write.. are u beginning to turn into a 14:is?



cute though...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela