SkatanOchHolken

Jag är den sportigaste jag känner just nu!

Publicerad 2010-07-26 23:13:03 i Diverse,

Jag har idag inhandlat nya joggingbyxor och kommer även snart att inhandla nya joggingskor, då måste jag ju fortsätta jogga, kan ju inte hålla på och lägga ner en massa pengar på det utan att använda det, eller hur, men det är ju viktigt att man ser snygg ut när man gör saker, ifall man skulle råka springa på nån i skogen, he heheeeh. Neee, är inte så desperat för tillfället så jag är ganska nöjd med att bara lyssna på musik och se ut som ett troll som håller på att dränkas i sin egen svett som dessutom går i slow motion!

Kommentarer

Postat av: Mathilda K

Publicerad 2010-08-03 12:30:28

Snygga kläder är så jäääävla viktigt när det kommer till träning, för då tränar man oftare! Bra gjort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela