SkatanOchHolken

Tel Aviv by night!

Publicerad 2010-07-07 18:48:07 i Diverse,

Woho! Ikväll ska vi ut, vi ska möta gud på flera sätt idag, först var vi i Bethlehem under dagen, så nu har jag stått, more or less, på platsen Jesus föddes. Jag trodde nästan att jag var i ett fångläger, det var lite krångligt att få komma ut men diplomatskylten på bilen hjälpte kanske lite grand..

Så ska vi då ut och kolla vad Tel Aviv har att erbjuda nattetid, sitter osminkad utan bh och funderar på vad jag ska köra för stil ikväll jag funderar på att det kanske hade varit spännande med lite Pippa Långstrump-stil men vet inte om jag vågar så jag funderar på SvampBob Fyrkant istället.

Kommentarer

Postat av: snorre sturlasson

Publicerad 2010-07-07 21:56:46

hahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela