SkatanOchHolken

Tel Aviv - Sthlm 5-0

Publicerad 2010-07-11 12:51:47 i Diverse,

Nyss hemkomna från Israel bestämde vi oss, eller vi hade redan bestämt oss tidigare i veckan, för att gå ut i Stockholm. Hela ute-upplevelsen var helt bisarr. Ja, det är trevligt med lite uppmärksamhet, absolut, men vad fan var det för konstigt kåtslag som hade drabbat Stockholm inatt egentligen? Och vad är grejen med att varenda kille har läst "The Game"? Vi hann knappt in genom dörren innan det dök upp en ensam kille med någon dålig linje och när vi hade blivit av med honom dök nästa ensamma kille upp och när vi blivit av med honom dök två killar upp och när jag gick till baren var det en man där som började. När vi gick ut och ciggade dök två danska killar upp (de enda normala under kvällen) och sen dök en tredje ensam kille upp och den dök en av de två killarna upp igen och sen när vi gick och köpte fylle-mat dök det upp två killar till och raggade. Har jag missat någon, ursäkta i så fall! Helt jävla otroligt, ett gigantiskt kåtslag måste ha glidit in (ja, det är väl precis vad de vill göra, glida in..) över Stockholm med värmen! Men visst, är killarna som man är intresserad av lika sugna så, inte mig emot, bring it on!
Nu ska jag och mina risiga utlandsmage gå och duscha!

Kommentarer

Postat av: Maolin

Publicerad 2010-07-12 09:44:41

Om jag fick chansen att vrida tillbaka tiden så skulle jag definitivt hindrat dig från att läsa den där boken alltså! Mvh M =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela