SkatanOchHolken

Fan va frustrerande det är att vara singel

Publicerad 2010-06-02 00:54:56 i Diverse,

Jag är så frustrerad! Jag har i dagsläget en supercrush på tre olika personer:

Person nr 1 är den där jävla bartendern som jag tjatat om i över ett år nu men som jag fortfarande inte har vågat gjort något för att kontakta. Nu flyttar jag ju snart så det börjar dra ihop sig om man säger så!

Person nr 2 är han som jag haft mitt livs bästa sex med. Honom trodde jag att jag såg i parken idag och jag har sista veckorna variit väldigt sugen på att smsa honom och det har jag gjort men inte fått något svar, fair enough, tror inte han bor här längre och han kan ju på ett år rimligen ha fått brud. Å andra sidan så tog det ett tag innan han svarade sist också. Time will show.

Person nr 3 är en som jobbar typ vid mitt jobb som är så söt så söt, ja för han är nog mer söt än snygg fast han är söt på ett vis som gör honom snygg, han har jag ingen aning om hur jag ska attackera, har ingen direkt plan. Hur kan man göra för att det inte ska bli pinsamt resterande dagar som jag jobbar. Samtidigt så är dte ju egentligen lite skit samma för jag ska ju verkligen bara jobba där en kort stund till och sen flytta utomlands. Skulle det dock gå åt helvete så skulle jag få sån ångest så att jag skulle vara tvungen att sjukskriva mig. Att allt ska va så omständigt.

Har köpt ett par byxor och inte ens det gör mig glad, ahh okeida, lite glad blir jag!

Något som däremot gör mig glad är att Jeanette menar att hon kan fixa lammkött till mig i Kristiansand på måndag, det blir bra det. Feit asssss. :D

//C - I ain't bitter! Jo, det är jag faktiskt, som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela