SkatanOchHolken

I am Carrie - or maybe I just wish I was

Publicerad 2010-06-25 22:26:57 i Diverse,

Sitter som Carrie i Sex and the City och skriver på datorn och röker en cigg, på balkongen, hon har ingen balkong så jag är ju lyckligare lottad, nu är det ju inte min balkong utan Jennie och Carros, men oavsett så är jag så tacksam att jag kan sitta ensam och skriva och röka på en balkong i mitt älskade Oslo med världens finaste himmel ovanför mig en av mina sista dagar före jag flyttar, har haft en fin dag på jobbet också så härmed dubbar jag Midsommarafton till en svensk variant av Thanksgiving!

Tack för att jag får bo här Jennie och Carro, det betyder så mycket för mig, TACK!

Trevlig midsommar på er allihopa!


Bild: Stulen från http://teamformsvacka.se som jag inte vet vad det är men de blir säkert glada om ni kikar in där. Hej på er!

Kommentarer

Postat av: tjarls

Publicerad 2010-06-30 17:43:05

Jævlar vad lite du skriver. Har du suuuuuuuupit bort dig sjælv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela