SkatanOchHolken

Jag bara älskar facebookstatus som..

Publicerad 2010-06-13 21:54:26 i Diverse,

säger något i stil med: jag har fått mitt hjärta krossat för 15e gången den här veckan, jag ÄLSKAR ju honom (fast inte samma honom som igår..) usch ni är så dåliga vänner (fast jag skriver det bara indirekt) men jag ÄLSKAR mina superbra vännerstjärnastjärnahjärtahjärta, jag har världens bästa familj med världens bästa barn som aldrig skriker (fast jag vill egentligen bara strypa ungjäveln när jag ska se på ensam mamma söker eller skriva nytt fb-status) och världens bästa kille som aldrig pratar med en annan tjej eftersom han BARA ÄLSKAR MIG JÄTTEMYCKET (fast egentligen är jag jättesvartsjuk och en riktigt jävla Fritzl-kärring, som så långt det går utan att andra folk blir för misstänksamma, helst inte släpper ut min kille alls. Eftersom jag innerst inne vet att han spänner på första bästa brud som går förbi eftersom jag inte velat ligga med honom sen han inte sa att min svinfeta röv såg snygg ut i mina nya vero moda-jeans när jag hade PMS och betedde mig som en jävla fittkärring förra våren).

Tack, tack, TACK för att ni finns alla ni patetiska små facebook-vänner för att ni så vänligt låter mig skratta åt er och aldrig med er!

Lots and lots and lots of love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela