SkatanOchHolken

Jag har En kompis..

Publicerad 2010-06-22 10:33:53 i Diverse,

Alltså, jag har En kompis, nej, det där lät konstigt, provar igen. En av mina kompisar, nej det får bli som jag började först: Jah har En kompis som kan sova längre och tyngre än alla andra kompisar, för ca 10 timmar sedan somnade jag och Jennie i soffan, två timmar senare så vaknade jag och vi gick och la oss istället. Hela morgonen har jag legat och lyssnat på hennes alarmsignal från telefonen som ligger på hennes nattduksbord på andra sidan dörren från mig precis brevid hennes huvud. Hon vaknar inte, det har även ringt två gånger, det vaknar hon inte heller av. Alarmet har åtminstone varit på fyra gånger nu, det snoozar sig självt om man inte stänger av det så går det igång igen efter en stund. Jag är lite sugen på sällskap men jag vågar inte riktigt väcka henne för jag tror inte att hon tycker att hon har sovit lika länge som jag tycker att jag har när jag sovit i tio timmar..

God afton (senare i afton för nu är det som bekant dag) på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela