SkatanOchHolken

Kattsvans

Publicerad 2010-06-25 10:19:03 i Diverse,

Jag vaknade precis och tänkte att lite bakgrundsmusik i form av MTV kunde vara trevligt, MTV fungerade inte så jag bläddrade vidare och precis när jag är på VH1 för andra gången (tyckte inte att det var något bra första gången) så kommer det en katt och hoppar upp på digitalboxen, lägger svansen över den där lilla platsen com lyser när man byter kanal, detta resulterade alltså i att jag var tvungen att se hela Faithless - God is a DJ-videon, jag tycker varken att låten eller videon är speciellt bra. Jaja, jag jag kunde ha gått och flyttat på svansen men jag är ju nyvaken vafan!

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2010-06-25 16:37:50

Länge leve latheten! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela