SkatanOchHolken

Leaving all my worries behind

Publicerad 2010-06-30 23:59:19 i Diverse,

Fy fan! Jag har fått avslag på min flyttanmälan, alltså - jag får inte folkbokföra mig i Sverige, alltså - jag riskerar med tanke på lån, utlandsstudier, utlandsboende för länge före och sånt skit att få 10000 svenska kronor kvar att leva och bo för per år efter studieavgiften, hata skatteverket! Jag har skrivit ett långt och trevligt argt brev till dem idag som jag avslutar med: "Men jag tycker verkligen att det är konstigt att Skatteverket hellre ser att jag lever på socialbidrag än studerar".

Well well, nog om det, imorgon åker jag och Åsa till Israel! Hoppas att det blir fett! Hoppas att mina batterier i kameran håller! Hoppas att jag får med mig passet! Hoppas att jag inte får en klimatchock och blir mer förkyld!
Åhhh det ska bli så kul!! SÅ KUL! Jag har ju inte bloggat på några dagar, det är för att grannarna hos Jennie har så lite gästfrihet när det kommer till internet, dåligt! Så det jag har ägnat mig mest åt sista tiden kommer här:



Hängt med Victoria och gjort konstiga grejer alltså.. =) Haha!
Love you Victoria =)

Hoppas att Åsas föräldrar bjuder på mer internet än Jennies grannar, annars kan det bli en låååång, eeeeensam och triiiist vecka för er!

Puss puss

Kommentarer

Postat av: vic

Publicerad 2010-07-01 14:27:46

Love U too sweety!!! :D PussPuss

Postat av: tjarls

Publicerad 2010-07-02 17:51:11

Tycker du ska byta namn på bloggen nu när du inte längre har nån holk.. SLUTA LEVA I DET FÖRGÅGNA!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela