SkatanOchHolken

Morsan tror att jag är alkis.

Publicerad 2010-06-03 23:53:30 i Diverse,

-Fair enough. Det skulle jag också ha trott om jag varit min dotter. Idag satt jag i parken (vilka brukar hänga i parken där morsan bor.. ja just det.. crap!) och igår var jag på Guns n roses, det var fett, Axl ser ju ut som världens redneck hela tiden nu för tiden men han hade fortfarande moovesen och jag blev kär i en av gitarristerna men idag när jag googlade honom ångrade jag mig tvärt när jag såg honom utan hatt.. jag tar tillbaka det jag som om "my bed anytime anyday", verkligen, han såg ut som en plastikopererad 45åring, det är väl antagligen precis vad han är men då undar jag, varför går de runt och ser ut sådär? Skaffa en annan kirurg, NU, SNÄLLA!

//C - precis sådär lagom för att skriva ett litet blogginlägg och sen gå och lägga sig nöjd och belåten, somna som en stock (inte få stock) och sen sova utan smink men lite svettig, vakna uttorkad vid 5-snåret och sen sova till halvnio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela