SkatanOchHolken

Nu är jag tydligen för tråkig..

Publicerad 2010-06-17 11:34:57 i Diverse,

för nu har statistiken sjunkit brutalt, men det är inte så lätt att hinna med att blogga mellan alla småsmå öl man ska hinna dricka och den stora flytten man ska flytta. När jag är klar i England och köper lägenhet/hus så ska jag nog inte flytta på många år för fy fan va det är tråkigt att packa ner grejerna och så mycket skit som jag flyttar runt på. Gamla Slitz och FHM, kontoutdrag från 2007, reklam, tidningar som det stod nåt kul i som jag hade tänkt klippa ut men glömde att jag skulle göra det. Prydnadssaker jag inte tycker är fina längre. Hudkrämer som är för gamla, som jag aldrig använde.
En annan sak som man gör är ju att man packar ner sakerna i fel lådor för att man missat att packa ner nåt som egentligen skulle ligga i en annan låda och så tänker man "äh, jag lägger dem här, jag kommer komma ihåg att jag gjort det" -yeah right! så står man där och letar och letar efter den där lilla grejen man lagt på ett svinbra ställe. Nu ska jag äta frukost på min terass (I wish, egentligen är det i soffan med sol från öppet fönster) och sen ska jag packa packa packa, kjipt assssss.

Have a nice day and do the american dream for me too.

//Cec

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela