SkatanOchHolken

Osloeran är snart över

Publicerad 2010-06-11 19:33:58 i Diverse,

Ahhh, jag får ont både invändigt och utvändigt av att tänka på att Osloeran snart är över. Hur ska Oslo klara sig utan mig? Det värsta att tänka är ju att många inte ens kommer märka det, det är ju såklart några hundra personer som blir berörda av det, som kommer märka det, mina kompisar, kunder m.f. Men det kommer ju gå runt flera tusen personer helt oberörda av min frånvaro. Jag hoppas att jag inte behöver så lång tid på mig att bygga upp ett lika bra nätverk som jag har i Oslo men jag misstänker att jag inte kommer få ett lika bra umgänge, det är nog svårt att få i ett land där man inte känner någon, men det är ju tredje gången jag flyttar till en ny stad ensam så det ska nog gå bra ändå, think positive! :) :) :)

Kommentarer

Postat av: ->foxy<-

Publicerad 2010-06-12 11:04:14

Hvordan skal JEG klare meg uten DEG???

Hvem skal holde hånda mi og stryke meg på hodet når jeg trenger trøst fordi gårsdagens alkohol inntak rævkjører meg hardt i sjela? Hvem skal jeg kunne sitte på trappa med, ved solariumet, og ta noen sigg med og le av de som peser (jogger) seg forbi?

Hvem skal høre på alle skrøne historien fra by turen dagen før, uten å rynke på nesa eller le? :P hahaha...

Men jeg gleder meg også litt...

Gleder meg til å komme på besøk og sjekke ut hva England har å by på, både med tanke på uteliv, hankjønn og shopping! Det ska bli SÅÅÅ mysigt!



Kommer til å savne deg masse, men tror også dette er veldig bra! Sånn for fremtid og slikt... Heldigvis finnes telefon og facebook, så miste kontakten fordi man ikke er en t-bane tur unna, SKAL ikke skje!

Det kommer til å ordne seg! <3 Både for deg & for meg! Vi kan ikke herke over verden om vi er på samme sted, erobre på hver vår side, og møtes på midten ;) hehe

Lots of Love

PussPuss

Postat av: ->foxy<-

Publicerad 2010-06-12 11:06:09

Trøtt på morran gett! :P

herke; herske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela