SkatanOchHolken

Packapackapackaflyttflytt!

Publicerad 2010-06-21 21:01:52 i Diverse,

Nu är jag på plats i Vinters och Carros lägenhet, har förstått det som att C inte är hemma så ofta för tillfället så jag och J kommer nog mest vara ensamma hemma, jag ska t.o.m få vara helt ensam hemma i flera dagar snart. Lite tråkigt att jag aldrig fick vara det i mitt eget hem och att de inte ska vara här när jag är det men gud va skönt att kunna göra vad man vill utan att tänka på andra. Känns som att det nog kommer bli ett tag tills jag får vara helt ensam igen så jag bör nog ta vara på den tiden noggrant!

Till något helt annat: Jag var ute och åkte raggarbil i lördags, det var trevligt som fan, lyssnade på en massa raggarmusik och drack öl i baksätet på Elins och Martins gamla vrålåk! Försökte mobilblogga med bild under tiden men det gick ikke så det var ju synd, vet att jag had något kul att skriva men fuck no! Nätfel :P

Fan vilket tråkigt blogginlägg, hoppas att jag är roligare imorgon!

Puss på er era svinpälsar och ålrens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela