SkatanOchHolken

Smaken förändras eller är det bara en desperat psykos? + dagens mest störande (hittills)

Publicerad 2010-06-13 13:33:52 i Dagens,

Jag har de senaste dagarna sett flera personer som jag tidigare för någon vecka/månad/år sedan tyckt varit skitsnygga men har nu plötsligt tyckt att de sett ut som crap. Varför är det så, är det nyhetens behag/psykos bara när man får syn på ett väsen av hankön och sen när man vant sig vid utseendet så är det inte kul längre och man ser hur fula de egentligen är? För ja, jag tycker att ni är fula allihopa, på sitt sätt.

Dagens mest störande (hittills, har ju inte kommit så långt på dagen än): Är den där lilla snorvalperskan som är med överallt, hur gammal var du egentligen? 10?? Om ens det och du går runt med väskor som kostar lika mycket som jag tjänar en dålig månad? Usch, äckligt äckligt äckligt. 10åringar ska leka och vara lortiga och klä ut sig med mammas dyra väskor, de ska inte ha egna och gå runt outklädda med dem. Det ska nämligen inte göra något när en tioåring tappar sin väska eller spiller en kebabtallrik på sin nya klänning. Eftersom jag egentligen är emot att ge näring till sådant som sånt här som stör ihjäl mig så väljer jag att inte nämna namn på ungen. Så kan ingen veta säkert utan känna sig träffade ifall det skulle vara så att någon behöver göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela