SkatanOchHolken

Varför sitter jag här?

Publicerad 2010-06-02 01:18:15 i Diverse,

När man kan göra så mycket bättre saker.. som att sova!
Jo för att jag får ont i magen:
Av att titta på facebook och få allt bekräftat som jag inte vill ha bekräftat.
När jag är full.
När jag är nykter.
När jag skickar sms.
När jag inte skickar sms.
När jag tänker på dig.
När jag tänker på dig.
Å dig.
Å dig.
Å dig också!
När jag äter för mycket.
När jag äter för lite.
När jag tänker på att jag ska lämna Oslo.
När jag tänker på att jag har valmöjligheten att stanna kvar.
När jag tänker på att jag ska bo i Arvika en stund i sommar.
När jag tänker på att jag inte ska flytta till Stockholm.
När jag funderar på hur jag ska bo i England.
När jag tänker på att inte flytta till England.
När jag tänker på att jag faktiskt Ska flytta till England.
När jag inte gör saker som jag egentligen vill göra.
När jag är feg.
När jag inte varit feg.
När jag tänker på att jag kanske får ångest om jag gör så.

Det var bättre förr, när inte ångesten fanns. Word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela