SkatanOchHolken

Ännu en lördag avverkad, ännu en söndag förstörd..

Publicerad 2010-03-21 20:12:36 i Dagens,

Huhuh, skulle bara dricka en halv flaska rödvin men tre flaskor vin coh några öl senare så fann vi oss själva på Björungs och det var trevligt, jag fick till och med bartendern i säng...

Tyvärr var detta inte en bartender av rätt kön, heller inte nån ny spännande bartender och heller inte ett sexuellt sängmöte. Det var min kära väninna Sofie som gjorde mig trött och utslaget sällskap i sängen, märkligt med tanke på hur äckligt jag lär ha luktat i en nykter näsa efter fylla, cigg och bastu-uteställe. Det bästa vi gjorde igår var att vi INTE gick till 7eleven som jag ville utan istället hem och åt knäckebröd, knäckebröd är ju bland det bästa jag vet.

Dagens kors i taket: Brorsan har stekt pannkakor, på eget initiativ, lite för mkt socker men helt klart godkänt! Well done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela