SkatanOchHolken

Dagens otur/klantjävel och dagens "bete"

Publicerad 2010-03-22 22:58:32 i Dagens,



När jag var 14 så lyssnade jag jättemycket på den här låten och nu ikväll när jag såg på Cougar Town så var den med där fast i orginalversion. Så varsågoda, den är riktigt trevlig.

Jag har haft otur här ikväll, för typ fem minuter sen, jag skulle filéa lite apelsin till mina flingor med en kniv från spice.no, den var mycket vassare än man kunde tro och jag kan därmed inte använda pekfingret på vänsterhanden mer i kväll, när jag böjer det så känner jag hur såret fläker ut sig och blodet väller ut. Usch, jag började nästan grina, det kommer alltid så plötsligt när man skär sig sådär i fingret så man vet inte riktigt hur man ska reagera. Sist jag gjorde det så började jag gråta, sen kunde jag inte använda fingret normalt på ungefär två år, det bästa med skärsåret är ju såklart att jag skar mig i ärret och att det antagligen blir samma visa nu, fast värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela