SkatanOchHolken

Dagens roligaste:

Publicerad 2010-03-07 23:10:09 i Dagens,

Idag åt jag bakismat på min kvarterskrog och på andra sidan gatan så kom det en kärring i lila utstyrsel som mitt sällskap kände igen, hon sa att hon visste att kärring skulle fråga folk om pengar för att hon tappat sitt kort. Mycket riktigt går hon fram till folk och pratar nån sekund, mitt sällskap skriker över gatan "-Har du mistet bankkortet?", varpå vi får en svinsur blick från andra sidan gatan, hon försvann sedan snabbt nerför gatan.

På tal om det så blev jag och Sofie påhoppade för ett tag sen av en somalier sent på en söndagkväll som ville låna 89kr till medicin till sin fru för att han hade tappat kortet.. om, jag säger OM, han mot förmodan skulle bo på Majorstuen så bör han faktiskt kunna låna 89kr av grannen om det är så mkt kris. Och vem tror på att han ska ut och köpa medicin klockan 22-23 på en söndagkväll? Inte jag iaf och jag trodde honom definitivt inte när han några dagar senare dök på mig på Deli de Luca.

//Gangsta Cecil

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela