SkatanOchHolken

det är dåligt med sex in the city

Publicerad 2010-03-18 23:23:29 i Diverse,

Fem Sex and the City avsnitt avklarade hos grannen i kväll, vi (läs jag) har legat och vridit mig av psykiska smärtor under täcket i soffan, det var väldigt mycket Mr Big i de här avsnitten och gud han påminner mig om. Hela serien påminner mig om allt som någonsin har känts innanför den här huden. Man blir ju galen. Men bra är det, riktigt bra. Det är som jag sa till Sofie: Ingen serie som berör mig som Sex and the city. Synd att det är så dåligt med sex i byen här bara. Däremot har jag hört att det är mycket sex i andra delar av stan och ser därför med spänning fram emot morgondagen då jag ska få höra om detta.

Jag har shoppat idag, det var verkligen utanför min budget men det sket jag i och köpte en tunika, två par skor, ett linne och en jacka.. oops, men fan så bra det blir.

//Wahwahweewah - Bonsoir madame.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-20 13:21:16

Hahahhahha! You make my Indian days so funny! Digger å lese bloggen din, Cecilia. Du er utrolig kreativ og ærlig i det du skriver. Keep up, girrrrrrrlfriend!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela