SkatanOchHolken

Idag har jag sett Cruella De Vil

Publicerad 2010-03-09 23:33:19 i Diverse,

Idag på jobbet, eller rättare sagt utanför jobbet, har jag sett Cruella De Vil, det var jättekonstigt av två anledningar för det första så var det en vestkantkärring, och jag jobbar ju i centrum, jag förstår inte va hon gjorde där alls. Fel sida stan, för det andra var det konstigt med tanke på varför jag kallar henne Cruella De Vil, hon hade alltså halva håret helt svart och andra halvan helt vit. Hon var kanske i 65-75års åldern. Det här var det enda jag tänkt blogga om idag egentligen men så hände det sig så att jag fick riktigt kul bloggmaterial som kommer här några hack längre ned:

Jag bestämde mig för att gå på toaletten för ca en och en halv timme sen, min bror var i sitt rum och Calle i vardagsrummet, det knackar på dörren och alla skriker kom in eftersom vi visste att Sofie skulle komma över, in kommer ingen Sofie men väl styrelseordföranden i föreningen i huset vi bor i. Han ställer en massa frågor med tanke på att vi ska få ny postlåda och allt blir fel eftersom Calle inte vet nåt om vem som äger lägenheten och sånt så jag måste svara men jag satt ju som sagt på toaletten och kan inte gå ut eftersom toalettdörren är precis brevid ytterdörren och jag inte hade någon vidare lust att visa varken odören där inneifrån eller att jag även hade med mig datorn. Andreas kunde heller inte gå ut eftersom han hade brudbesök så han skrek att han "är naken och inte ensam" och jag skrek "nejnej, det stämmer visst vi hyr av henne, ursäkta jag sitter på toaletten". Sen visade det sig när han frågade vad det skulle stå på brevlådan att han trodde att vi var ett par jag och brorsan vilket jag till slut redde ut genom att skrika att vi är syskon och inte gifta, det är därför vi har samma efternamn. Men innan det så kan man ju fundera på hur det lät i hans öron att "frun" sitter och skiter och "mannen" ligger naken, men inte ensam.. medans en fjärde person som påstår sig bo där (som frun nekar till kännedom om) försöker svara på frågor som han inte har svar på. Haha!

//God natt - jag är en skatt =)

Kommentarer

Postat av: Sillstryparn

Publicerad 2010-03-18 17:48:17

Vilken jävla soppa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela